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  • 넷플릭스, 가입자는 항상었지만 ~~
    카테고리 없음 2020. 1. 28. 08:51

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    ​ 넷플릭스가 목요일 한개 4분기 수익률이 혼합되어 증시에서 주가가 약 4%하락했습니다. 월가 예상치와 비교하면 향후 같다.·EPS:30센트, Refinitiv의 합의의 추정치에 의한 24센트 예측·수익:41억 9000만달러, Refinitiv의 합의 예상액 42억 1천만달러 국내 가입자 추가:153만명, FactSet의 예상 151만명·국제 가입자 추가:731만명, FactSet의 614만명의 예상 ​ 그 분기는 그 회사가 콘텐츠 소비와 원의 프로그래밍을 증가시키기 위해서 Netflix에 높은 해를 넘길 것으로 예상됐다. EPS는 2018년 3분기보다 66%하락한 것이고 전년 동기 대비 27%하락한 것입니다.하지만 이번 분기 수익은 최근 추세와 정확히 하나로 묶어 더 많은 지출을 암시했습니다. 4분기의 총수입은 전년 동기 대비 28퍼센트의 증가율을 기록하고 있다.​ 그 회사는 2019년 1분기 실적이 기대에 못 미치는 방향으로 자신 아가고 있다. 넷플릭스가 주 56센트의 수익이 44억 9천만달러에 이를 것으로 예상했다. 월가의 합의의 추정치는 82센트로 46억 1천만달러였다.넷플릭스는 이전에 경고했던 콘텐츠 비용이 하반기에 더 많이 들었다. 신임 최고경영자(CEO)인 스펜스 노이만은 자사 콘텐츠 전환이 최근 몇 년간 사업 현금 흐름과 대기업의 현금 수요를 압박하고 있다고 설명했지만 회사는 투자에 좋은 영향을 주고 있다고 밝혔습니다.넷플릭스나 HBO 같은 스트리밍 현존 사업자들은 아마존이나 디즈니, AT&T 같은 새로운 스트리밍 참여 회사의 위협을 막기 위해 점차 원래 히트곡에 의존하고 있다. 넷플릭스는 이번 분기에 버드박스 자신 영국의 보디가드와 같은 대본과 원작 시리즈로 블록버스터급 히트작을 보았고 대본 없는 콘텐츠로 시청률을 빠르게 끌어올렸다고 줄였습니다.비 스크립트 컨텐츠 부문에서 넷플릭스 브랜드 오리지널이 시청률의 대부분을 차지하면 리드·헤이스팅스 최고 경영자가 인터뷰에서 이야기했습니다. ​"우리는 20년 동안 회원들을 기쁘게 하려고 노력하고 있으며 매년 같은 초점을 맞추고 있다. 우리는 어떤 것이 가장 잘 작동하는지, 어떤 제품이 가장 잘 작동하는지 알기 위해 이 모든 노하우를 알고 있다고 헤이스팅스는 이야기 했습니다. 그건 같은 선순환입니다. 우리 구성원들을 위한 서비스를 향상시키고, 우리는 성장하고, 그것은 우리에게 더 많은 투자를 할 수 있도록 합니다."​ 넷플릭스가 13억달러의 4분의 1에 대한 현금 유동성을 보고했습니다. 이 회사는 올해 총 30억달러의 현금의 소모가 2019년에는 계속될 것이라고 내다봤다. 그 후로 그 회사는 무료 현금 흐름이 개선될 거라고 줄거리 했어요.더 많은 유료 회원권, 그 분기에 대한 신청자의 추가는, 월가 추정치와 회사 자체의 예상치를 즉시 웃돌았습니다.​ 넷플릭스가 이미 760만명으로 추산된 것에 비해서 4분기 동안 880만명의 글로벌 유료 회원권을 추가했습니다. 이 회사는 아메 리카로 150만명의 신규 가입자와 국제적으로 730만명의 신규 가입자를 기록했습니다.​ 넷플릭스가 2018년 한해 동안 2900만명의 유료 가입자를 추가했지만 이는 지난해보다 33%증가한 것입니다.​ 회사 임원들은 전 분기 30하나의 무료 회원권을 축소하고 유급 회원권에 더 중점을 두면 이야기했습니다. 4분기 동안 무료 재판이 9벡망인의 글로벌 회원권을 획득했습니다.이 서비스는 인도와 멕시코 같은 신흥 국제시장에서 큰 성장을 이뤘고 이로 인해 이 회사는 특정 외환 역풍을 겪게 됐다.이 영화는 또 대가족이나 아기용 콘텐츠로도 도입돼 최근 블랙미러-밴더장치로 양방향마의 형식을 점검했습니다.테드 서랜도스 최고 콘텐츠 북덕은 수익 인터뷰에서 지난 수십 년간 쌍방향 마르텔링에 대해 여러 차례 잘못된 출발이 있었다. 그렇기 때문에, 나는 이것이 현실성에 대해 애기를 나타내는 마르텔러를 가지고 있다고 스토리 하고 싶다"라고 스토리를 했습니다. 모든 종류의 마르텔링에 효과가 있다는 예감이 든다."​ 넷플릭스는 아메 리카 TV시청 시간의 10%를 차지하는 가장 심각한 경쟁자 중 비디오 게임 포토우쟈싱이토우 같은 비 텔 레비전 상품을 포함하면 이야기했습니다. ​, 주주들은 그 회사의 공격적인 콘텐츠 전략에 대해서 보상하고 주었고, 2019년 1몇주 동안 그 주식은 약 30%증대했다. Netflix가 스트리밍 계획 전반에 걸친 요금을 인상하면 발표한 뒤 이번 주 초에 한번의 세션 동안 주가가 7퍼센트 올랐다.​ ​ ​ Netflix beats on subscriber growth, but misses slightly on revenue— stock falls after hours​ Netflix posted mixed fourth-quarter earnings results Thursday, sending shares down roughly 4 percent in extended trading.Here's how the company did compared with Wall Street estimates:·EPS:30 cents, vs.24 cents forecast by Refinitiv consensus estimates, Revenue:$4.19 billion, vs.$4.21 billion forecast by Refinitiv consensus estimates, Domestic subscriber additions:1.53 million, vs.1.51 million forecast by FactSet, International subscriber additions:7.31 million, vs.6.14 million forecast by FactSet​ The quarter was expected to cap an expensive year for Netflix, as the company ramps up content spend and original programming.Reported EPS represents a 66 percent markdown from the third quarter of 2018, and a 27 percent downside from the year-ago quarter. ​ Revenue for the quarter fell right in line with recent trends, though, hinting at higher expenditures.Fourth-quarter revenue totals mark a 28 percent year-over-year jump. ​ The company is guiding toward lower-than-expected results for the first quarter of 2019.Netflix expects earnings per share of 56 cents on revenue of$4.49 billion, compared with Wall Street consensus estimates of 82 cents and$4.61 billion. ​ Netflix previously warned content costs are more heavily weighted in the second half of the year. Newly appointed Chief Financial Officer Spence Neumann said during the company's earnings interview that a move toward owned content has "put pressure on the cashflows of the businessing and the busineed of the businessa nearearearearearearearearearearearearets from 새로운 streaming entrants like Amazon, Disney and AT&T. Netflix saidit saw blockbuster hitsthis past quarter withoriginal movies and scripted series like "Bird Bird Boxed" and Usthise cathieshipted shipted in the unshipted conte infrome infrom, Frome infrome,​"You know for 20 years we've been trying to please our members, and it's really the same focus year after year. We've got all these ways to try to figure out which shows work best, which product features work best,"Hastings said."It's the same virtuous cycle:Improve the service for our members, we grow, that gives us more money to invest."​ Netflix reported free cash flow for the quarter of negative$1.3 billion.The company expects its cash burn, which totaled negative$3 billion for the year, to hold consistent in 2019.After that, the company said, free cash flow will improve. ​ More paid memberships​ Subscriber additions for the quarter came in just above Wall Street estimates and the company's own projections. ​ Netflix added 8.8 million global paid memberships during the fourth quarter, compared with its stated estimate of 7.6 million.The company posted 1.5 million 새로운 subscribers in the US and 7.3 million 새로운 subscribers internationally. ​ Netflix added 29 million paid subscribers for the full year of 2018,33 percent higher than the 22 million paid subscribers it added in 2017. ​ The company's executives indicated last quarter it would be de-emphasizing 30-day free trial memberships and focusing more heavily on paid memberships. Free trials accounted for 9 million global memberships during the fourth quarter. ​ The service has seen considerable growth in emerging international markets like India and Mexico, exposing the company to certain foreign exchange headwinds. ​ It's also been pushing into family and children's content, and itrecently experimented with interactive story formats with "Black Mirror: Bandersnatch." "There's been a fewfalse starts on interactive storytelling in the lastcouple decades, and I would tell youthis one has telling intelling in the lasterkismatharching in the lacoupleng."​ Netflix said it claims 10 percent of television screen time in the US and that it counts non-television offerings like the video game Fortnite among its most serious competitors. ​ Shareholders have rewarded the company for its aggressive content strategy, sending the stock up about 30 percent in the first few weeks of 2019.Shares gained 7 percent during a single session earlier this week, after Netflix announced it was raising rates across its streaming plans. ​ https://blog.naver.com/jjsstock/221412962208← 무료 죠은목 그 다음이라고 추천 받으려면? 클릭!



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